...

בוחן תנועה אזרחי - מתי ולמי נדרשת חוות דעת עד מומחה חוקר תאונות דרכים?

חוות דעת בוחן תנועה אזרחי חשובה במקרים הבאים: בהתמודדות עם כתב אישום פלילי תעבורתי.  לדוגמא במקרה של כתב אישום בעקבות תאונת דרכים קשה או קטלנית. במקרה של הגשת כתב תביעה בתיק אזרחי. במקרים אלה עדותו של חוקר התאונות האזרחי היא כלי מרכזי.  עדותו יכולה להכריע בהתמודדות בתיקים מורכבים ובתאונות קשות.

תאונת דרכים קשה

במקרה של תאונת דרכים קשה או קטלנית – במקרה כזה יש צורך בחוות דעת מומחה, חוקר תאונות דרכים אזרחי על מנת להתמודד עם כתב האישום הפלילי. כתב אישום פלילי מוגש בבית משפט לתעבורה עקב תאונת דרכים קשה או קטלנית. חוות דעתו של חוקר תאונות הדרכים כעד מומחה נדרשת, אם כן, כדי להתמודד או להזים את האמור בחוות דעת הבוחן המשטרתי, שחקר את נסיבות התאונה.

ערעור על סגירת תיק חקירה

בערעור על סגירת תיק חקירה – יש צורך בחוות דעת בוחן תנועה אזרחי גם במקרים בהם תיק חקירה של תאונת דרכים נסגר במשטרה או בפרקליטות. כאשר סיבת הסגירה היא חוסר ראיות או חוסר אשמה. וכאשר הצד הנפגע (כמו משפחת המנוח/ה) מעוניין להגיש ערעור על החלטת סגירת התיק ומסקנות הבוחן המטפל. במקרה כזה נדרשת חוות דעת מומחה- חוקר תאונות דרכים אזרחי.  הבוחן יבדוק את אופן עבודת הבוחן המשטרתי בתיק ואת מסקנותיו ויכין כאמור חוות דעת מומחה.

בוחן תאונות דרכים עד מומחה אליהו ברמי בעבודת שטח

גרם מוות ברשלנות

במקרה "גרם מוות ברשלנות" – חוות דעת חוקר תאונות דרכים נדרשת בתיקי "גרם מוות ברשלנות" אשר מוגשים ע"י הפרקליטות. אחת הדרכים שיש לנאשם/סנגור להתמודד עם האמור בתיק החקירה היא להכין חוות דעת הזמה של מומחה -חוקר תאונות דרכים.ת התאונה.

תביעה אזרחית - נזק מתאונת דרכים

בתביעה אזרחית בגין נזקי תאונת דרכים – כמו כן בתיקים אזרחים בהם מוגשת תביעה אזרחית  בגין נזקי תאונת דרכים עם חוות דעת עד מומחה -בוחן תנועה. ההגנה (או התביעה שכנגד) נדרשת להזים את האמור בחוות דעת התובע באמצעות  חוות דעת בוחן תנועה – עד מומחה.

זירת תאונת דרכים לילית

הוא בעל הכשרה מקצועית רחבה וניסיון עשיר בטיפול, חקירה וניהול אלפי תיקי תאונות דרכים. והוא משמש עד מומחה בתיקי תאונות דרכים.

התחל בשיחה
אפשר לעזור?
שלום,
איך נוכל לעזור?
דילוג לתוכן Seraphinite AcceleratorOptimized by Seraphinite Accelerator
Turns on site high speed to be attractive for people and search engines.